Każdorazowo po złożeniu zamówienia są Państwo informowani o czasie realizacji zamówienia.
Realizacja zamówienia trwa zazwyczaj 24-48h jeżeli wybrano transport firmą kurierską, dostawę w Krakowie lub odbiór własny.
Przy zamówieniach wysyłanych Pocztą Polską termin może się nieco wydłużyć ze względu na specyfikę działania tej instytucji.
Jeżeli dostarczamy towar własnym transportem można podać w uwagach składając zamówienie godziny w których będą Państwo dostępni.
Prosimy o podanie co najmniej 3 godzinnego przedziału czasowego w ramach naszych godzin pracy aby kierowca mógł dopasować sobie Państwa dostawę do pozostałych.
W przypadku wysyłki kurierem niestety nie mamy takiej możliwości. Standard wysyłania paczek oraz ich niska cena przewiduje dostawę w następny dzień roboczy (9:00-18:00).
Jest możliwość zastrzeżenia godziny doręczenia (do 9:00 oraz 12:00) ale jest to usługa dodatkowo płatna i realizowana w wybranych miejscowościach, w celu ustalenia kosztów
i możliwości takiej dostawy prosimy o kontakt z naszą firmą.
Wszelkie uwagi dotyczące godziny odbioru prosimy wpisać w zamówieniu, zamieścimy je również na liście przewozowym aby kurier mógł je przeczytać i w miarę możliwości dopasować się do podanych terminów.
Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z odbiorcą, część z nich aby ułatwić sobie pracę dzwoni wcześniej aby dopytać i zawiadomić o przesyłkce.
Po wysłaniu przesyłki otrzymacie Państwo od nas mail z numerem listu przewozowego, na podstawie którego łatwiej sprawdzić status swojej przesyłki.
Tak ale w wybranych miejscowościach.
W przypadku dostawy w Krakowie dostarczamy towar własnym transportem i dostawa jest możliwa w każdą sobotę w godzinach 9:30 - 12:30.
Przy dostawie kurierem dostawa w sobotę jest dodatkowo płatna i możliwa jest tylko pod wybranymi kodami pocztowymi.
W przypadku zainteresowania taką formą dostawy prosimy o kontakt z nami.
Kurier powinien zostawić AWIZO z kontaktem do oddziału lub bezpośrednio do niego. Następnego dnia powinien podjąć kolejną próbę dostarczenia przesyłki.
Jeżeli nadal nie będzie to możliwe przesyłka zostanie odesłana do nadawcy a przy chęci nadania przesyłki powtórnie zostaną Państwo dodatkowo obciążeni kosztami zwrotu.
Aby uniknąć niepotrzebnych opóźnień, jeżeli nie otrzymają Państwo przesyłki w następnym dniu po otrzymaniu od nas informacji o wysyłce prosimy o kontakt z nami lub firmą kurierską podając numer przesyłki.
Nie. Jeśli paczka jest zaadresowana na firmę wystarczy osoba posiadająca pieczątkę. Jeżeli zamówienie składa osoba prywatna prosimy w uwagach wpisać dane osoby odbierającej
podając jej dane personalne: imię oraz nazwisko oraz numer telefonu kontaktowego.
Jeżeli zamówienie ma status przyjęte lub w trakcie realizacji możne zostać anulowane.
Wystarczy w tym celu skontaktować się telefonicznie z Obsługą Sklepu bądź wysłać e-mail.
W przypadku gdy zamówienie ma status wysłane nie ma możliwości jego anulowania.
Wyjątkiem są zamówienia "specjalne" z okresem oczekiwania.
Tak. Do momentu wysłania wystarczy skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.
Jeżeli realizacja Państwa zamówienia nie jest możliwa lub zrezygnują Państwo z zamówienia lub zwracacie do nas towar jeżeli posiadamy Państwa numer rachunku bankowego
pieniądze zostaną zwrócone w przeciągu 3 dni roboczych.
Reklamacje rozpatrujemy możliwie szybko jak to możliwe oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Jeżeli odpowiedź nie wymaga żadnej ekspertyzy, odesłania towaru do producenta itp. staramy się aby czas odpowiedzi nie przekroczył 2 dni.
Zależy nam również aby w przypadku konieczności wysłania towaru do producenta lub serwisu czas ten nie był dłuższy niż 14 dni.
W wyjątkowych sytuacjach termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od nas.
- Korzystając z naszego sklepu Internetowego KrakPrint.pl
- Dzwoniąc do nas +48 12 376-47-41
- Wysyłając zamówienie mailem: biuro@krakprint.pl
- Wysyłając do nas faks: +48 376-47-42
Aby uniknąć błędów przy przyjmowaniu zamówienia zalecamy pisemne formy zamówień.
W przypadku rażącego stwierdzenia, że Odbiorca przyczynił się do nie odebrania przesyłki, kolejne zamówienia będą musiały być opłacone przez Państwa z góry.
Jeśli stwierdzą Państwo przy odbiorze że przesyłka jest uszkodzona koniecznie proszę zgłosić ten fakt kurierowi lub listonoszowi.
Na miejscu taka osoba jest zobowiązana do sporządzenia protokołu z uszkodzenia tylko na jego podstawie mogą Państwo reklamować u nas przesyłkę.
Po otrzymaniu protokołu prosimy o sprawdzenie dokładne stanu przesyłki oraz kontakt z nami w celu ustalenia dalszych kroków.
W przypadku awizowania przesyłki oczekuje ona na odbiór do 14 dni roboczych w placówce Poczty Polskiej,
po czym zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.
O swoim zamówieniu będziemy informowali na bieżąco drogą elektroniczną.
Można również skontaktować się z nami aby uzyskać dokładne informacje.
Tak. Na chwilę obecną aby złożyć zamówienie należy się zarejestrować, aczkolwiek wkrótce będzie można złożyć zamówienie również bez rejestracji.
Procedura rejestracji jest bardzo szybka nie powinna zająć więcej niż kilka minut.
Prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na nasz adres e-mail: biuro@krakprint.pl lub faks: +48 12 3764742
Prosimy o kontakt z naszą firmą zostanie wystawiony duplikat dowodu zakupu i przesłany do Państwa.
Jeżeli zamówienia zostały złożonego tego samego dnia lub będą wysyłane tego samego dnia koszty transportu zapłacą Państwo tylko raz.
Należy złożyć ponownie zamówienie oraz skontaktować się z nami aby anulować nieudane zamówienie.
Dokładamy wszelkich starań, by zapewnić naszym Klientom najniższe ceny.
Jeli znajdą Państwo sklep w którym oferowane produkty są tańsze prosimy o kontakt podając adres sklepu.
Nie obiecujemy, że zawsze będziemy mogli ale postaramy się przygotować konkurencyjną ofertę.
Dla naszych stałych klientów oferujemy taką formę zapłaty, w celu potwierdzenia możliwości prosimy o kontakt z nami.
Pod poniższym linkiem znajduje się lista kompatybilnych urządzeń z tym standardem
Link.